Zaakgericht werken voor woningcorporaties

Goede communicatie en dienstverlening is voor uw bedrijfsvoering essentieel. U doet dit al op verschillende manieren. Persoonlijk contact is vaak wenselijk, maar lukt niet altijd. E-mail is een prima alternatief, maar hierbij ontvangt u niet altijd volledige informatie. Zaakgericht werken aan de hand van een goed ingericht digitaal Exxellence KlantContactCentrum biedt uitkomst. Uw relatie bepaalt zelf het gewenste tijdstip van interactie. Vragen en aanvragen worden direct afgehandeld of voor opvolging in uw primaire systeem opgenomen.

Zorgen telefonische informatieverzoeken en servicemeldingen voor piekmomenten? Ontvangt u schriftelijke verzoeken regelmatig onvolledig? Een correct ingericht KlantContactCentrum geeft u de mogelijkheid eenvoudig en open uw diensten aan te bieden en op verschillende manieren contact te met uw relaties te onderhouden. Het Exxellence KlantContactSysteem kan naar wens worden ingezet en faciliteert onder andere inschrijvingen, reparatieverzoeken, servicemeldingen, klachten en suggesties. U krijgt door de formulierinrichting beschikking over juiste en volledige informatie om de juiste vervolgactie te ondernemen. Meldingen worden doorgezet naar uw eigen meldingen- of servicesysteem, of worden verzonden naar de betreffende medewerker.

Het KlantContactSysteem van Exxellence is volledig koppelbaar met alle belangrijke primaire systemen. Daarnaast kunnen eenvoudig nieuwe koppelingen worden gebouwd en aangebracht. We kunnen u nu bijvoorbeeld voorbereiden op de livegang van het landelijke systeem BRP. Exxellence verzorgt de volledige integratie van het KlantContactSysteem in uw organisatie.

Exxellence is een van de belangrijkste leveranciers van ZaakSystemen en KlantContactSystemen binnen de (semi)overheid en kan bogen over jarenlange ervaring. Met Exxellence gaat u bovendien een echte partnerschap aan: we luisteren, passen aan en ontwikkelen waar we kunnen, vraaggestuurd en samen met u.

Actueel

Trainingen Academy

Trainingen Academy

 EXXELLENCE ACADEMY: ONS VOLLEDIGE AANBOD Als software-serviceorganisatie bieden wij onze partners méér dan alleen software. Wij vinden namelijk dat de inrichting van uw front- mid- en backoffice valt of staat met uw medewerkers. Wij delen onze opgedane kennis en...

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

Als u met de ZaakTypeCatalogus van Exxellence werkt weet u het als geen ander: beheerders van de ZaakTypeCatalogus (ZTC) zijn een cruciale schakel in het zaakgericht werken. Beheerders richten de ZTC in en beheren en bewaken hem voor de organisatie. In de ZTC worden...

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

WERK VLEKKELOOS MET HET EXXELLENCE KLANTCONTACTSYSTEEM! Deze eindgebruikerstraining is vooral bestemd voor medewerkers van uw KlantContactCentrum en mensen die met het KlantContactSysteem werken. Het grootste gedeelte van de training staat in het teken van het...

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Steeds meer organisaties gaan over op zaakgericht werken: projectmatig werken, gericht per zaak zorgt voor uniform klantcontact. Een vernieuwing en verbetering van werkwijze, dat zou in principe moeten zorgen voor juichende medewerkers en een enorme verbetering in...

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)