Exxellence » Onze software » KlantcontactsysteemPage 2

KlantContactSysteem

Directe invulling van uw klantcontactcentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen.

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Indien er informatie ontbreekt, kan er vanuit Exxellence Suite 7.0 gemakkelijk via een e-mail en een formulier extra informatie uitgevraagd worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld.

Centrale applicatie

Het Exxellence KlantContactSysteem (KCS) is een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad.

KCS

Vers van de pers: het KCS. Deze tool is uitermate geschikt voor mobiele devices, zodat u elk moment bij uw persoonlijke werkvoorraad kunt. De interface van het KCS is gebruiksvriendelijk en intuïtief ingericht. Exxellence werkt nu aan de doorontwikkeling van KCS, zodat stap voor stap steeds meer medewerkers er gebruik van kunnen gaan maken. Bestaande gebruikers van het Exxellence KCS kunnen gewoon gebruik blijven maken van het huidige systeem.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten.

Actueel

Fijne feestdagen

Fijne feestdagen

De feestdagen staan alweer voor de deur. Tijd om terug te kijken op het afgelopen jaar, maar vooral vooruit! Graag willen we u bedanken voor de prettige samenwerking in het afgelopen jaar en het in ons gestelde vertrouwen. We kijken enorm uit naar een voortzetting van...

Exxellence Suite 8.0 met succes laten pentesten door VKA

Exxellence Suite 8.0 met succes laten pentesten door VKA

Exxellence heeft haar Suite 8.0 met succes laten pentesten door VKA. Ook dit jaar kan Exxellence weer haar TPM verklaring uitsturen naar haar klanten voor de Exxellence Suite 6.2 en hoger. Zo zorgen we ervoor dat inwoners veilig DigiD kunnen gebruiken.

Twee livegangen van de Exxellence Suite gerealiseerd

Twee livegangen van de Exxellence Suite gerealiseerd

Het afgelopen weekend hebben we weer twee livegangen van de Exxellence Suite gerealiseerd: de gemeente Schiedam is live met versie 7.2 en Hoogheemraadschap de Stichtse Rijnlanden is live met versie 8.0!Namens Exxellence, van harte gefeliciteerd!

Uitrol versie 8.0

Uitrol versie 8.0

In de zomer van 2019 heeft Exxellence gewerkt aan de 8.0 versie van onze suite. Deze release staat in het teken van compliancy. Met deze update voldoen onze platformen en libaries aan de laatste standaarden. Hiermee zijn we klaar om de komende weken de DigiD audit af...

© Exxellence Groep

Powered by Brandeniers

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)