Exxellence » Onze software » Klantcontactsysteem

KlantContactSysteem

Directe invulling van uw klantcontactcentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen.

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Indien er informatie ontbreekt, kan er vanuit de Exxellence Suite gemakkelijk via een e-mail en een formulier extra informatie uitgevraagd worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld.

Centrale applicatie

Het Exxellence KlantContactSysteem (KCS) is een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten.

Actueel

Pronexus nieuwe toevoeging aan Exxellence

Pronexus nieuwe toevoeging aan Exxellence

Hengelo, 22 februari 2021. Exxellence zet de volgende stap door dit keer uit te breiden in het onderwijs domein. Pronexus, leverancier van software ter ondersteuning van de uitvoering van gemeentelijke onderwijstaken, sluit zich aan. Met deze vijfde toevoeging timmert...

Exxellence gaat veranderen

Exxellence gaat veranderen

In het voorjaar van 2021 stopt Exxellence, althans onze huidige uitstraling, website en social media. Het Exxellence team en platform blijft bestaan, maar dan onder de vlag van xxllnc. Exxellence in het nieuwe xxllnc Sinds de overname van Main Capital begin 2020...

Exxellence breidt uit in het omgevingsdomein met Tercera

Exxellence breidt uit in het omgevingsdomein met Tercera

Hengelo (18-01-2021) – Tercera, leverancier van web-based software voor overheidsorganisaties om te kunnen voldoen aan de Omgevingswet (DSO), sluit zich vanaf vandaag aan bij Exxellence. Met de toevoeging van Tercera is Exxellence op koers om de nr. 1 GovTech te...

Hoe werken onze sales afdelingen samen?

Hoe werken onze sales afdelingen samen?

Voor de lezers die mij (nog) niet kennen: ik ben Gelmer van den Noort. Na mijn studie Information Sciences aan de Vrije Universiteit van Amsterdam te hebben afgerond ben ik op wereldreis gegaan. Terug in Nederland ben ik in mei 2020 begonnen bij Exxellence als Sales...

Exxellence is onderdeel van Exxellence Groep