Exxellence » Onze software » Klantcontactsysteem

KlantContactSysteem

Directe invulling van uw klantcontactcentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen.

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Indien er informatie ontbreekt, kan er vanuit Exxellence Suite 7.0 gemakkelijk via een e-mail en een formulier extra informatie uitgevraagd worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld.

Centrale applicatie

Het Exxellence KlantContactSysteem (KCS) is een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad.

KCS

Vers van de pers: het KCS. Deze tool is uitermate geschikt voor mobiele devices, zodat u elk moment bij uw persoonlijke werkvoorraad kunt. De interface van het KCS is gebruiksvriendelijk en intuïtief ingericht. Exxellence werkt nu aan de doorontwikkeling van KCS, zodat stap voor stap steeds meer medewerkers er gebruik van kunnen gaan maken. Bestaande gebruikers van het Exxellence KCS kunnen gewoon gebruik blijven maken van het huidige systeem.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten.

Actueel

Wij breiden uit!

Wij breiden uit!

Vanaf vandaag gaan Zaaksysteem.nl en Exxellence Groep verder als één organisatie. Zaaksysteem.nl is een specialist op het gebied van zaakgericht werken voor Nederlandse overheidsorganisaties. De add-on acquisitie is de eerste stap in de buy-and-build strategie...

Kunnen wij u en uw zelfstandigen helpen in deze Coronacrisis?

Kunnen wij u en uw zelfstandigen helpen in deze Coronacrisis?

Iedereen is in de ban van het Coronavirus. Allerlei organisaties werken samen om nieuwe besmettingen te voorkomen en de gevolgen van het virus te beperken. Zo hebben het kabinet, de provincie en gemeenten verschillende maatregelen getroffen om ondernemers die in de...

Update Coronavirus

Update Coronavirus

Wij begrijpen dat de wereldwijde verspreiding van het coronavirus vragen en zorgen bij u oproept. Het gaat ons allen aan. Zoals u van ons gewend bent, doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening ook in deze tijd te garanderen. Uit voorzorg voor onze...

Kune Group wordt Exxellence Groep

Kune Group wordt Exxellence Groep

Main Capital heeft een meerderheidsbelang verworven in Exxellence en SMQ, voorheen onderdeel van de Kune Group. Gezamenlijk zullen Exxellence en SMQ de Exxellence Groep vormen. Exxellence is een belangrijke aanbieder van softwareoplossingen waarmee overheden en...

© Exxellence Groep

Powered by Brandeniers

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)