Exxellence » Onze software » Klantcontactsysteem

KlantContactSysteem

Directe invulling van uw klantcontactcentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen.

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Indien er informatie ontbreekt, kan er vanuit Exxellence Suite 7.0 gemakkelijk via een e-mail en een formulier extra informatie uitgevraagd worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld.

Centrale applicatie

Het Exxellence KlantContactSysteem (KCS) is een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad.

KCS

Vers van de pers: het KCS. Deze tool is uitermate geschikt voor mobiele devices, zodat u elk moment bij uw persoonlijke werkvoorraad kunt. De interface van het KCS is gebruiksvriendelijk en intuïtief ingericht. Exxellence werkt nu aan de doorontwikkeling van KCS, zodat stap voor stap steeds meer medewerkers er gebruik van kunnen gaan maken. Bestaande gebruikers van het Exxellence KCS kunnen gewoon gebruik blijven maken van het huidige systeem.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten.

Actueel

Haal meer uit uw zaaksysteem #Wistjedat

Haal meer uit uw zaaksysteem #Wistjedat

Onze consultants praten elke dag met de markt. Zij bezoeken klanten en ondersteunen met adviezen en uitvoerende werkzaamheden. Het komt vaak voor dat een eenvoudige suggestie verbaasde gezichten oplevert, “Oh, kan dat ook? Wat handig, dat wisten we niet”. Een gemiste...

DSO presentatie Exxellence

DSO presentatie Exxellence

Kune Group heeft de ontwikkelingen rond de Omgevingswet en de impact voor haar klanten de afgelopen jaren nauwlettend gevolgd. Inmiddels hebben we met onze bedrijven Exxellence, SMQ en VeloA een aantal diensten ontwikkeld. Ook de vertaling naar het Exxellence...

Gemeente Asten Live met versie 7.1 en Ellen.

Gemeente Asten Live met versie 7.1 en Ellen.

Inmiddels is gemeente Asten live gegaan met versie 7.1 en Ellen. Gemeente Asten is hiermee de eerste gemeente die gebruik maakt van Ellen. De upgrade van KCS mobiel naar Ellen is voorspoedig verlopen en de eerste reacties vanuit de buitendienst zijn positief.

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)