Exxellence » Onze software » Klantcontactsysteem

KlantContactSysteem

Directe invulling van uw klantcontactcentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen.

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Indien er informatie ontbreekt, kan er vanuit Exxellence Suite 7.0 gemakkelijk via een e-mail en een formulier extra informatie uitgevraagd worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld.

Centrale applicatie

Het Exxellence KlantContactSysteem (KCS) is een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad.

KCS Live

Vers van de pers: het KCS live. Deze tool is uitermate geschikt voor mobiele devices, zodat u elk moment bij uw persoonlijke werkvoorraad kunt. De interface van het KCS live is gebruiksvriendelijk en intuïtief ingericht. Exxellence werkt nu aan de doorontwikkeling van KCS Live, zodat stap voor stap steeds meer medewerkers er gebruik van kunnen gaan maken. Bestaande gebruikers van het Exxellence KCS kunnen gewoon gebruik blijven maken van het huidige systeem.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten.

Actueel

Terugblik Exxperience Day 2019

Terugblik Exxperience Day 2019

Op 14 mei hield Exxellence haar jaarlijkse Exxperience Day in het Gemeentehuis van Oss. Wij blikken terug op een geslaagde dag waar we veel van onze klanten mochten verwelkomen en waarbij kennisdeling en interactie voorop stond. Na de openingstoespraak door Wenny...

WEBINAR ZAAKSYSTEMEN

WEBINAR ZAAKSYSTEMEN

Is uw gemeente toe aan een nieuw zaaksysteem? Bekijk dan ook de mogelijkheden van het Exxellence zaaksysteem. Met de Exxellence Suite wordt zaakgericht werken optimaal ondersteund. De Exxellence Suite kan worden ingezet als totaaloplossing en kan eveneens aan worden...

Trainingen Academy

Trainingen Academy

 EXXELLENCE ACADEMY: ONS VOLLEDIGE AANBOD Als software-serviceorganisatie bieden wij onze partners méér dan alleen software. Wij vinden namelijk dat de inrichting van uw front- mid- en backoffice valt of staat met uw medewerkers. Wij delen onze opgedane kennis en...

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

Als u met de ZaakTypeCatalogus van Exxellence werkt weet u het als geen ander: beheerders van de ZaakTypeCatalogus (ZTC) zijn een cruciale schakel in het zaakgericht werken. Beheerders richten de ZTC in en beheren en bewaken hem voor de organisatie. In de ZTC worden...

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)