Exxellence » Onze software » Klantcontactsysteem

KlantContactSysteem

Directe invulling van uw klantcontactcentrum

Met het Exxellence KlantContactSysteem richt u een optimaal werkend KlantContactCentrum in. Het systeem biedt één afgebakende omgeving waar vragen van inwoners, bedrijven en instellingen binnenkomen.

De vraag van de klant is eenvoudig vast te leggen in een contactmoment. Zo zorgt u voor een integraal en duidelijk klantbeeld, waarbij gegevens maar één keer doorgegeven hoeven te worden. Indien er informatie ontbreekt, kan er vanuit Exxellence Suite 7.0 gemakkelijk via een e-mail en een formulier extra informatie uitgevraagd worden. Dat scheelt werk, tijd en dus geld.

Centrale applicatie

Het Exxellence KlantContactSysteem (KCS) is een systeem waarin zowel de intake als de behandeling van een zaak kan worden opgepakt. Het is de centrale applicatie voor de invulling van uw KlantContactCentrum. Wordt er een taak aangemaakt, dan krijgt de verantwoordelijke afdeling of medewerker een seintje. De taak wordt dan direct toegekend. Iedere medewerker heeft zijn gepersonaliseerde omgeving, met daarin een eigen werkvoorraad.

KCS Live

Vers van de pers: het KCS live. Deze tool is uitermate geschikt voor mobiele devices, zodat u elk moment bij uw persoonlijke werkvoorraad kunt. De interface van het KCS live is gebruiksvriendelijk en intuïtief ingericht. Exxellence werkt nu aan de doorontwikkeling van KCS Live, zodat stap voor stap steeds meer medewerkers er gebruik van kunnen gaan maken. Bestaande gebruikers van het Exxellence KCS kunnen gewoon gebruik blijven maken van het huidige systeem.

Autorisatie

Per zaaktype is in de autorisatie vastgelegd welke handelingen een gebruiker mag uitvoeren. Ook voor de bijbehorende documenten.

Actueel

Trainingen Academy

Trainingen Academy

 EXXELLENCE ACADEMY: ONS VOLLEDIGE AANBOD Als software-serviceorganisatie bieden wij onze partners méér dan alleen software. Wij vinden namelijk dat de inrichting van uw front- mid- en backoffice valt of staat met uw medewerkers. Wij delen onze opgedane kennis en...

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

Als u met de ZaakTypeCatalogus van Exxellence werkt weet u het als geen ander: beheerders van de ZaakTypeCatalogus (ZTC) zijn een cruciale schakel in het zaakgericht werken. Beheerders richten de ZTC in en beheren en bewaken hem voor de organisatie. In de ZTC worden...

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

WERK VLEKKELOOS MET HET EXXELLENCE KLANTCONTACTSYSTEEM! Deze eindgebruikerstraining is vooral bestemd voor medewerkers van uw KlantContactCentrum en mensen die met het KlantContactSysteem werken. Het grootste gedeelte van de training staat in het teken van het...

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Steeds meer organisaties gaan over op zaakgericht werken: projectmatig werken, gericht per zaak zorgt voor uniform klantcontact. Een vernieuwing en verbetering van werkwijze, dat zou in principe moeten zorgen voor juichende medewerkers en een enorme verbetering in...

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)