Exxellence » Onze software » Digitaalloket

DigitaalLoket

Altijd bereikbaar als overheid

Ook als uw medewerkers naar huis zijn kunt u optimaal klaarstaan voor uw inwoners. Met het Exxellence DigitaalLoket is uw organisatie 24 uur per dag bereikbaar – ook voor de ingewikkelde vragen. Bewoners, bedrijven en instellingen kunnen via een persoonlijke en veilige omgeving op eigen initiatief van uw dienstverlening gebruikmaken. Dat is extra efficiënt: hoe completer het loket, hoe meer de dienstverlening digitaal kan in plaats van face-to-face of aan de telefoon. Dat is tijdbesparend voor uw medewerkers én de inwoners. Bovendien is het digitale loket niet gebonden aan een device: klanten kunnen het Exxellence DigitaalLoket bereiken via computer, tablet en telefoon. Overal en altijd bereikbaar, dus!

Veilig zelf zaken regelen

We begrijpen dat waar het om persoonsgegevens en persoonsgebonden vragen gaat, u als eerst aan veiligheid denkt. Het digitale loket voor inwoners werkt via DigiD, een beveiligde en persoonsgebonden omgeving. Bewoners kunnen zo 24 uur per dag veilig zelf hun zaken online regelen. 
De beste gebruikservaring bereikt u door het DigitaalLoket te koppelen aan het ZaakSysteem en KlantContactSysteem. Hebben bewoners eerder contact gehad met een specifieke vraag of aanvraag, dan kunnen zij dit gemakkelijk terugvinden en de ontwikkeling in hun ‘zaak’ blijven volgen.

DigitaalLoket: ook voor bedrijven

Het digitale loket voor bedrijven werkt via eHerkenning. eHerkenning is hét inlogmiddel voor bedrijven om in te loggen in een persoonlijke omgeving, zoals u dit kent van DigiD. Om tussen bedrijven en instellingen dienstverlening te versnellen en versimpelen kunnen we u aansluiten bij eHerkenning. Bovendien is het Exxellence DigitaalLoket in combinatie met de Exxellence eFormulieren een fijne ondersteuning voor beide partijen: relevante, persoonlijke gegevens worden in een versleutelde omgeving overzichtelijk weergegeven. 24 uur per dag opvraagbaar, alles op een rij.

Actueel

Pronexus nieuwe toevoeging aan Exxellence

Pronexus nieuwe toevoeging aan Exxellence

Hengelo, 22 februari 2021. Exxellence zet de volgende stap door dit keer uit te breiden in het onderwijs domein. Pronexus, leverancier van software ter ondersteuning van de uitvoering van gemeentelijke onderwijstaken, sluit zich aan. Met deze vijfde toevoeging timmert...

Exxellence gaat veranderen

Exxellence gaat veranderen

In het voorjaar van 2021 stopt Exxellence, althans onze huidige uitstraling, website en social media. Het Exxellence team en platform blijft bestaan, maar dan onder de vlag van xxllnc. Exxellence in het nieuwe xxllnc Sinds de overname van Main Capital begin 2020...

Exxellence breidt uit in het omgevingsdomein met Tercera

Exxellence breidt uit in het omgevingsdomein met Tercera

Hengelo (18-01-2021) – Tercera, leverancier van web-based software voor overheidsorganisaties om te kunnen voldoen aan de Omgevingswet (DSO), sluit zich vanaf vandaag aan bij Exxellence. Met de toevoeging van Tercera is Exxellence op koers om de nr. 1 GovTech te...

Hoe werken onze sales afdelingen samen?

Hoe werken onze sales afdelingen samen?

Voor de lezers die mij (nog) niet kennen: ik ben Gelmer van den Noort. Na mijn studie Information Sciences aan de Vrije Universiteit van Amsterdam te hebben afgerond ben ik op wereldreis gegaan. Terug in Nederland ben ik in mei 2020 begonnen bij Exxellence als Sales...

Exxellence is onderdeel van Exxellence Groep