Exxellence » Onze software » Digitaalloket

DigitaalLoket

Altijd bereikbaar als overheid

Ook als uw medewerkers naar huis zijn kunt u optimaal klaarstaan voor uw inwoners. Met het Exxellence DigitaalLoket is uw organisatie 24 uur per dag bereikbaar – ook voor de ingewikkelde vragen. Bewoners, bedrijven en instellingen kunnen via een persoonlijke en veilige omgeving op eigen initiatief van uw dienstverlening gebruikmaken. Dat is extra efficiënt: hoe completer het loket, hoe meer de dienstverlening digitaal kan in plaats van face-to-face of aan de telefoon. Dat is tijdbesparend voor uw medewerkers én de inwoners. Bovendien is het digitale loket niet gebonden aan een device: klanten kunnen het Exxellence DigitaalLoket bereiken via computer, tablet en telefoon. Overal en altijd bereikbaar, dus!

Veilig zelf zaken regelen

We begrijpen dat waar het om persoonsgegevens en persoonsgebonden vragen gaat, u als eerst aan veiligheid denkt. Het digitale loket voor inwoners werkt via DigiD, een beveiligde en persoonsgebonden omgeving. Bewoners kunnen zo 24 uur per dag veilig zelf hun zaken online regelen. 
De beste gebruikservaring bereikt u door het DigitaalLoket te koppelen aan het ZaakSysteem en KlantContactSysteem. Hebben bewoners eerder contact gehad met een specifieke vraag of aanvraag, dan kunnen zij dit gemakkelijk terugvinden en de ontwikkeling in hun ‘zaak’ blijven volgen.

DigitaalLoket: ook voor bedrijven

Het digitale loket voor bedrijven werkt via eHerkenning. eHerkenning is hét inlogmiddel voor bedrijven om in te loggen in een persoonlijke omgeving, zoals u dit kent van DigiD. Om tussen bedrijven en instellingen dienstverlening te versnellen en versimpelen kunnen we u aansluiten bij eHerkenning. Bovendien is het Exxellence DigitaalLoket in combinatie met de Exxellence eFormulieren een fijne ondersteuning voor beide partijen: relevante, persoonlijke gegevens worden in een versleutelde omgeving overzichtelijk weergegeven. 24 uur per dag opvraagbaar, alles op een rij.

Actueel

Trainingen Academy

Trainingen Academy

 EXXELLENCE ACADEMY: ONS VOLLEDIGE AANBOD Als software-serviceorganisatie bieden wij onze partners méér dan alleen software. Wij vinden namelijk dat de inrichting van uw front- mid- en backoffice valt of staat met uw medewerkers. Wij delen onze opgedane kennis en...

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

Als u met de ZaakTypeCatalogus van Exxellence werkt weet u het als geen ander: beheerders van de ZaakTypeCatalogus (ZTC) zijn een cruciale schakel in het zaakgericht werken. Beheerders richten de ZTC in en beheren en bewaken hem voor de organisatie. In de ZTC worden...

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

WERK VLEKKELOOS MET HET EXXELLENCE KLANTCONTACTSYSTEEM! Deze eindgebruikerstraining is vooral bestemd voor medewerkers van uw KlantContactCentrum en mensen die met het KlantContactSysteem werken. Het grootste gedeelte van de training staat in het teken van het...

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Steeds meer organisaties gaan over op zaakgericht werken: projectmatig werken, gericht per zaak zorgt voor uniform klantcontact. Een vernieuwing en verbetering van werkwijze, dat zou in principe moeten zorgen voor juichende medewerkers en een enorme verbetering in...

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)