Exxellence » Onze software » Digitaalloket

DigitaalLoket

Altijd bereikbaar als overheid

Ook als uw medewerkers naar huis zijn kunt u optimaal klaarstaan voor uw inwoners. Met het Exxellence DigitaalLoket is uw organisatie 24 uur per dag bereikbaar – ook voor de ingewikkelde vragen. Bewoners, bedrijven en instellingen kunnen via een persoonlijke en veilige omgeving op eigen initiatief van uw dienstverlening gebruikmaken. Dat is extra efficiënt: hoe completer het loket, hoe meer de dienstverlening digitaal kan in plaats van face-to-face of aan de telefoon. Dat is tijdbesparend voor uw medewerkers én de inwoners. Bovendien is het digitale loket niet gebonden aan een device: klanten kunnen het Exxellence DigitaalLoket bereiken via computer, tablet en telefoon. Overal en altijd bereikbaar, dus!

Veilig zelf zaken regelen

We begrijpen dat waar het om persoonsgegevens en persoonsgebonden vragen gaat, u als eerst aan veiligheid denkt. Het digitale loket voor inwoners werkt via DigiD, een beveiligde en persoonsgebonden omgeving. Bewoners kunnen zo 24 uur per dag veilig zelf hun zaken online regelen. 
De beste gebruikservaring bereikt u door het DigitaalLoket te koppelen aan het ZaakSysteem en KlantContactSysteem. Hebben bewoners eerder contact gehad met een specifieke vraag of aanvraag, dan kunnen zij dit gemakkelijk terugvinden en de ontwikkeling in hun ‘zaak’ blijven volgen.

DigitaalLoket: ook voor bedrijven

Het digitale loket voor bedrijven werkt via eHerkenning. eHerkenning is hét inlogmiddel voor bedrijven om in te loggen in een persoonlijke omgeving, zoals u dit kent van DigiD. Om tussen bedrijven en instellingen dienstverlening te versnellen en versimpelen kunnen we u aansluiten bij eHerkenning. Bovendien is het Exxellence DigitaalLoket in combinatie met de Exxellence eFormulieren een fijne ondersteuning voor beide partijen: relevante, persoonlijke gegevens worden in een versleutelde omgeving overzichtelijk weergegeven. 24 uur per dag opvraagbaar, alles op een rij.

Actueel

Gemeente Asten Live met versie 7.1 en Ellen.

Gemeente Asten Live met versie 7.1 en Ellen.

Inmiddels is gemeente Asten live gegaan met versie 7.1 en Ellen. Gemeente Asten is hiermee de eerste gemeente die gebruik maakt van Ellen. De upgrade van KCS mobiel naar Ellen is voorspoedig verlopen en de eerste reacties vanuit de buitendienst zijn positief.

Gemeente Hulst live met Key2Subsidies

Gemeente Hulst live met Key2Subsidies

De gemeente Hulst is kortgeleden live gegaan met Key2Subsidies. De laatste zaken worden verder gestroomlijnd en geoptimaliseerd. Met de livegang is de gemeente Hulst in staat om subsidies te verstrekken en beheersen. Ook is het mogelijk om de procesgang op alle...

Smart Nation Curacao live met VOG en vestigingsvergunning

Smart Nation Curacao live met VOG en vestigingsvergunning

 1 juli is Curacao is live gegaan met de uitgifte van verklaringen omtrent gedrag en vestigingsvergunning als processen in de Exxellence Suite. VOGZowel de aanvraag van de Verklaring omtrent Gedrag alsmede de controle en de afhandeling worden afgehandeld met het...

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)