Exxellence » Academy » Trainingen Academy » Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

WERK VLEKKELOOS MET HET EXXELLENCE KLANTCONTACTSYSTEEM!

Deze eindgebruikerstraining is vooral bestemd voor medewerkers van uw KlantContactCentrum en mensen die met het KlantContactSysteem werken. Het grootste gedeelte van de training staat in het teken van het KlantContactSysteem uit de Exxellence Suite. In de training leren mensen:

  • Werken met het KlantContactSysteem van Exxellence;
  • de Exxellence Suite en haar verschillende componenten, waaronder: KCS, KennisBank,
  • DigitaalLoket, ZaakSysteem;
  • inleiding in het zaakgericht werken met de Exxellence Suite;
  • inzicht in het proces van het klantcontact tot de afhandeling van een zaak.

DETAILS

  • Trainingsduur: 1 dag;
  • voor medewerkers KlantContactCentrum bij gemeenten en medewerkers die het
  • KlantContactSysteem van de gemeente gebruiken;
  • kosten: 495 euro.

KLANTCONTACTEN MET EXXELLENCE

In deze klassikale training leren uw medewerkers de basis over het Exxellence KlantContactSysteem. Er komen meerdere praktijkvoorbeelden langs. Medewerkers leren bijvoorbeeld hoe inwoners of bedrijven in het systeem te vinden zijn. Ook nemen we specifieke situaties en klantgesprekken om in het systeem te verwerken. We behandelen hoe gespreksnotities aangemaakt behoren te worden, maar zien vervolgens ook hoe een zaak verder wordt doorgezet en afgehandeld in de organisatie, nadat een medewerker deze heeft aangemaakt.

DE ZAAKGERICHTE WERKWIJZE

Deze training is bestemd voor organisaties die al met een ZaakSysteem werken. De modulaire software van Exxellence maakt het mogelijk om met verschillende softwareleveranciers te werken, maar in deze training gaan wij uit van gebruikers van het Exxellence ZaakSysteem. We besteden aandacht aan mensen die dagelijks met het KlantContactSysteem te maken krijgen, om hen de handvatten te bieden om met repeterende én specifieke klantcontacten en zaken om te gaan.

Lees hier meer over het Exxellence ZaakSysteem.

Lees hier meer over het Exxellence KlantContactSysteem

Actueel

Trainingen Academy

Trainingen Academy

 EXXELLENCE ACADEMY: ONS VOLLEDIGE AANBOD Als software-serviceorganisatie bieden wij onze partners méér dan alleen software. Wij vinden namelijk dat de inrichting van uw front- mid- en backoffice valt of staat met uw medewerkers. Wij delen onze opgedane kennis en...

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

‘ZTC beheer van Exxellence Suite’: iets voor u?

Als u met de ZaakTypeCatalogus van Exxellence werkt weet u het als geen ander: beheerders van de ZaakTypeCatalogus (ZTC) zijn een cruciale schakel in het zaakgericht werken. Beheerders richten de ZTC in en beheren en bewaken hem voor de organisatie. In de ZTC worden...

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

Eindgebruikerstraining Exxellence KlantContactSysteem

WERK VLEKKELOOS MET HET EXXELLENCE KLANTCONTACTSYSTEEM! Deze eindgebruikerstraining is vooral bestemd voor medewerkers van uw KlantContactCentrum en mensen die met het KlantContactSysteem werken. Het grootste gedeelte van de training staat in het teken van het...

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Zaakgericht werken: hoe krijg je je medewerkers mee?

Steeds meer organisaties gaan over op zaakgericht werken: projectmatig werken, gericht per zaak zorgt voor uniform klantcontact. Een vernieuwing en verbetering van werkwijze, dat zou in principe moeten zorgen voor juichende medewerkers en een enorme verbetering in...

Adres

Bezoekadres hoofdvestiging
Welbergweg 80-84
7556 PE Hengelo (O)

Postadres
Postbus 768
7550 AT Hengelo (O)